Hoe het begon

In februari 2019 organiseerden Rienk en Hanna Blom een concert voor mensen met een meervoudige beperking en hun familie bij Omega. Dat is een dagcentrum voor meervoudig complex gehandicapte kinderen en volwassenen in Amsterdam. Rienk en Hanna hebben zelf een gehandicapte dochter, Jasmijn. Zij geniet enorm van muziek, zoals in het filmpje hieronder te zien is.

Onze Stichting

Om regelmatig verwenconcerten mogelijk te maken hebben we medio 2020 de Stichting Falderie opgericht. Het bestuur bestaat uit Emile Pieters, Clarie Groenleer en Manon Zuidgeest. Meewerkend adviseur is Hanna Blom.

Ons Netwerk

Wij kunnen een beroep doen op een pool van ervaren musici (klassiek, jazz, folk, pop etc.). Bij de organisatie van de concerten worden we geholpen door vrijwilligers. De Ouderraad van Omega en de Stichting Vrienden van Omega ondersteunen onze concerten met raad en daad. Bij het eerste verwenconcert (2019) was Disability Studies in Nederland betrokken. Wij werken samen met dagcentrum Omega en Woon-en logeerhuis Marius Meijboom.

Let's Get In Touch!