Waarom een verwenconcert?

Wat er tijdens zo’n concert gebeurt is heel bijzonder. Sommige kinderen gaan dansen en bewegen. Een ander die de hele dag alleen maar lijkt te slapen doet opeens de ogen open en wordt alert. Hartverwarmend zijn de reacties. Je ziet onmiddellijk de kracht van muziek. Muziek verbindt mensen met elkaar, hoe verschillend ook. Muziek is belangrijk voor het welzijn van eenieder, met of zonder beperking.

Op 22/11 ging de eerste livestream van het verwenconcert in première. Stuur een mail naar als u de link wilt ontvangen. U kunt deze opvragen als u een persoon met een beperking bent of zijn/haar ouder/verzorger. Ook (potentiële) donateurs kunnen hiernaar vragen.

Crowdfunding voor verwenconcert 19 februari 2019: Erica Roozendaal (accordeon).

Pilot verwenconcert (stream): Henk Kraaijeveld (zang) en David Golek (gitaar).

Verwenconcert #1 (stream): Paul van der Feen (saxofoon) en Mark van der Feen (piano).

Verwenconcert #2 (stream): Matthijs Koene (panfluit) en Tobias Borsboom (piano).

Verwenconcert #3 (stream): Carla Leurs (viool) en Antony Hermus (piano).

Verwenconcert #4 (stream): Marle Thomson (zang, gitaar en ukelele) en Hugo den Oudsten (basgitaar).

Verwenconcert #5 (stream): Yukiko Hasegawa & Tobias Borsboom (piano quatre mains).

Verwenconcert #6 (stream): Elbert Smelt (zang en blaasinstrumenten) & Johan Smelt (gitaar en charrango) van de band Trinity.

Nieuwjaarsverwenconcert #7 (stream): Feenbrothers: Paul van der Feen (saxofoon), Clemens van der Feen (contrabas/zang), Mark van der Feen (piano) en Matthijs van der Feen (drums) + verrassingsoptreden door Hanna Marieke (zang) .

Verwenconcert 19 februari 2019: Marle Thomson (zang/gitaar), Paul van der Feen (saxofoon), Matthijs Koene (panfluit) en Jurriaan Berger (piano/basgitaar).

Verwenconcert 12 december 2021: Talitha van der Spek (zang), Erica Roozendaal (accordeon), Anna May van der Feen (zang/dwarsfluit) en Mark van der Feen (piano).

Let's Get In Touch!